Sakarya’nın gururu özel sporcular, Samsun’da düzenlenen Okul Sporları Özel Sporcular Atletizm Türkiye Şampiyonası‘nda elde ettikleri derecelerle adlarından söz ettirdi. 15-16 Nisan 2026 tarihlerinde gerçekleşen şampiyonada, Adapazarı Sait Faik Abasıyanık Ortaokulu öğrencileri büyük bir başarıya imza attı.
Bireysel Başarılar Göz Kamaştırdı
Şampiyonada ter döken öğrencilerden Muhammed Ali Batıbay, gülle atma branşında Türkiye şampiyonu olarak altın madalyayı boynuna takarken, uzun atlamada da Türkiye üçüncüsü olmayı başardı. Kerem Yuşa Göktaş, gülle atmada Türkiye üçüncüsü olurken 100 metre yarışında altıncı sırada yer aldı. Saffet Hanifi Birgül uzun atlamada Türkiye beşincisi olurken, Emir Haktan Gökbakan ise aynı branşta Türkiye altıncısı olarak önemli bir başarıya imza attı.
Bu başarılar, öğrencilerin azmini, disiplinli çalışmalarını ve azimlerini gözler önüne sererken, eğitim camiası tarafından da büyük takdir topladı.
İl Millî Eğitim Müdürü’nden Tebrik
Başarılarının ardından Beden Eğitimi Öğretmeni Ruhi Kavaklı ve Okul Müdürü İbrahim Kün ile birlikte İl Millî Eğitim Müdürü Coşkun Bakırtaş‘ı ziyaret eden sporcular, müdürden tebrikleri kabul etti.
İl Millî Eğitim Müdürü Coşkun Bakırtaş, elde edilen derecelerin gurur verici olduğunu belirterek şunları söyledi:
“Öğrencilerimizin azmi, disiplini ve mücadele ruhu bizleri son derece mutlu etti. Bu başarılar sadece bireysel değil, aynı zamanda ilimizin eğitim ve spor alanındaki gelişiminin de önemli bir göstergesidir. Sizlerle gurur duyuyor, emeği geçen öğretmenlerimize ve ailelerimize teşekkür ediyorum.”
Bakırtaş, özel sporcuların her alanda desteklenmeye devam edeceğinin altını çizerek, öğrencilerin gelecekte daha büyük başarılara imza atacağına olan inancını dile getirdi.






