By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Kabul Et
  • Arşiv
  • İlgi Alanlarını Özelleştir
  • Kaydedilen Haberler
  • Künye
Okuma: Müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar 
Paylaş
Marmara Hayat
Bildirimler
Son Haberler
GEBZE OTO SANAYİ’YE 10 MİLYONLUK DEV YATIRIM
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
YARI MARATON YARDIMSEVERLİKTE DE REKOR KIRDI
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
GEBZE CENTER’DA MAYIS AYI ETKİNLİKLERİ RENKLİ GÖRÜNTÜLERE SAHNE OLUYOR
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
TÜRKİYE’DE GERİ DÖNÜŞÜME ÖRNEK UYGULAMA
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
19 MAYIS’TA SAHNE GENÇLERİN: ‘GENÇLİĞİMİZ VAR’
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
  • Aile-Sağlık
  • cinayet
  • Dünya
  • Eğitim
  • Ekonomi Haberleri
  • Flash Haber
  • Gündem
  • Kültür
  • Önemli Haber
  • Siyaset
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yurtiçi
Okuma: Müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar 
Paylaş
Yazı Botunu: Aa
Marmara HayatMarmara Hayat
Haber Ara
Mevcut bir hesabınız var mı? Kayıt olmak
Bizi takip et
© 2022 AKTOR Bilişim. Marmara Hayat. Tüm Hakları Saklıdır. İzinsiz Kopyalanamaz.
Marmara Hayat > Blog > Gündem > Müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar 
GündemTüm HaberlerYurtiçi

Müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar 

yonetim
Son güncelleme: 2023/03/15 at 4:05 PM
Yazar: yonetim 1 Min Okuma
Paylaş
Paylaş

Çözüm platformu Şikayetvar’ın 60 farklı sektörden 113 ulusal ve uluslararası markanın katılımıyla şubat ayında gerçekleştirmeyi planladığı 8. A.C.E. Awards ödül töreni, Türkiye’yi yasa boğan büyük deprem felaketi nedeniyle iptal edildi.

Bir yıl boyunca büyük emekler vererek; müşteri memnuniyeti odaklı çalışma kültürünün bir parçası olma misyonunu üstlenen ve şikâyeti memnuniyete çevirerek A.C.E. Awards’a hak kazanan markalar; Türkiye’nin müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek platformu Şikayetvar tarafından çok yakında kamuoyuyla paylaşılacak.

Firmaların şikâyet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan müşteri memnuniyeti anketleri baz alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre, tüketicisine mükemmel müşteri deneyimi yaşatan 60 farklı sektörden 113 ulusal ve uluslararası markanın dereceye girdiği listeler, yakında duyurulacak.

Araştırmanın Metodolojisi:

Markalar tarafından uygulanan şikâyet yönetiminin temel alındığı A.C.E. Awards için Şikayetvar’da müşterilere yönelik her yıl 1,5 milyonu aşkın anket gerçekleştiriliyor. Markalara takdim edilen A.C.E. Awards, gerçek tüketicilerle yapılan anketlerin oluşturduğu “Müşteri Deneyimi Endeksi” baz alınarak ölçümleniyor. Endekste temel parametreler olarak pazar payına oranla şikâyet payı, memnuniyet düzeyi ve marka sadakati kullanılıyor.

Bunu da beğenebilirsin

GEBZE OTO SANAYİ’YE 10 MİLYONLUK DEV YATIRIM

YARI MARATON YARDIMSEVERLİKTE DE REKOR KIRDI

GEBZE CENTER’DA MAYIS AYI ETKİNLİKLERİ RENKLİ GÖRÜNTÜLERE SAHNE OLUYOR

TÜRKİYE’DE GERİ DÖNÜŞÜME ÖRNEK UYGULAMA

yonetim Mart 15, 2023
Bu haberi paylaş
Facebook Twitter Email Yazdır
Önceki Haber İBB ve İstanbul Barosu’ndan kadınlar için iş birliği
Sonraki Haber Karate takımı 7 madalya kazandı
yorum Yap

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Gelişmeler

GEBZE OTO SANAYİ’YE 10 MİLYONLUK DEV YATIRIM
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
YARI MARATON YARDIMSEVERLİKTE DE REKOR KIRDI
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
GEBZE CENTER’DA MAYIS AYI ETKİNLİKLERİ RENKLİ GÖRÜNTÜLERE SAHNE OLUYOR
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
TÜRKİYE’DE GERİ DÖNÜŞÜME ÖRNEK UYGULAMA
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
//

Marmara Hayat – Hayata Dair

Kurumsal

  • Arşiv
  • İlgi Alanlarını Özelleştir
  • Kaydedilen Haberler
  • Künye

© 2022 Tasarım: AKTOR Bilişim. Tüm Hakları Gizlidir. Kaynak Gösterilmeden Kopyalanamaz.

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Okuma listesinden kaldırıldı

Geri Al
Welcome Back!

Sign in to your account

Şifreni mi unuttun?