Çözüm platformu Şikayetvar’ın 60 farklı sektörden 113 ulusal ve uluslararası markanın katılımıyla şubat ayında gerçekleştirmeyi planladığı 8. A.C.E. Awards ödül töreni, Türkiye’yi yasa boğan büyük deprem felaketi nedeniyle iptal edildi.
Bir yıl boyunca büyük emekler vererek; müşteri memnuniyeti odaklı çalışma kültürünün bir parçası olma misyonunu üstlenen ve şikâyeti memnuniyete çevirerek A.C.E. Awards’a hak kazanan markalar; Türkiye’nin müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek platformu Şikayetvar tarafından çok yakında kamuoyuyla paylaşılacak.
Firmaların şikâyet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan müşteri memnuniyeti anketleri baz alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre, tüketicisine mükemmel müşteri deneyimi yaşatan 60 farklı sektörden 113 ulusal ve uluslararası markanın dereceye girdiği listeler, yakında duyurulacak.
Araştırmanın Metodolojisi:
Markalar tarafından uygulanan şikâyet yönetiminin temel alındığı A.C.E. Awards için Şikayetvar’da müşterilere yönelik her yıl 1,5 milyonu aşkın anket gerçekleştiriliyor. Markalara takdim edilen A.C.E. Awards, gerçek tüketicilerle yapılan anketlerin oluşturduğu “Müşteri Deneyimi Endeksi” baz alınarak ölçümleniyor. Endekste temel parametreler olarak pazar payına oranla şikâyet payı, memnuniyet düzeyi ve marka sadakati kullanılıyor.