Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nın 106. yıl dönümü dolayısıyla makamını, Talas ilçesi TOKİ Şehit Levent Çetinkaya İlkokulu 4. sınıf öğrencisi Zeynep Gedikbaş’a temsili olarak devretti. Bu özel günde makama oturan minik Zeynep, geleceğe yönelik umut dolu mesajlar verdi.
Geleceğin Valisi’nden Anlamlı Mesajlar
Valilik koltuğuna oturan Zeynep Gedikbaş, kendisini ve arkadaşlarını makamda kabul eden Vali Çiçek’e teşekkür ederek başladığı konuşmasında, Cumhuriyetin emanetçisi olarak vatana millete bağlı bireyler yetiştirme gayretinde olduklarını vurguladı. Şehrin gelişimine yönelik projelerin kendilerini heyecanlandırdığını belirten Gedikbaş, özellikle kadın kooperatifleri, Soğanlı Vadisi turizmi ve gençlik spor kulüplerine yönelik çalışmalardan övgüyle bahsetti.
Gedikbaş, konuşmasında Sensiz Olmaz Projesi ile aile yapısının güçlendirilmesine ve çocuklar için güvenli bir gelecek inşa edilmesine, Talas Marifet Mektebi Projesi ile öğrencilerin akademik ve kültürel gelişimine rehberlik edilmesine dikkat çekti. Ayrıca GÖKTİM Projesi’nin teknoloji ve inovasyon alanında geleceğe ışık tuttuğunu ifade etti.
Konuşmasının devamında, aldıkları ilhamla gelecekte ülkeyi daha ileriye taşımak için çalışacaklarını belirten Zeynep Gedikbaş, gösterilen misafirperverlik için teşekkürlerini yineledi.
Minik Vali’den Talimatlar
Program kapsamında, temsili Vali Zeynep Gedikbaş, Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Memduh Büyükkılıç’ı telefonla arayarak inşaatı süren Kartal Katlı Kavşağı hakkında bilgi aldı. Ardından İl Emniyet Müdürü Atanur Aydın ile görüşen Gedikbaş, okulların çevresinde güvenliğin artırılması, çocukların trafik kuralları konusunda bilinçlendirilmesi ve internet güvenliği konularında çalışmalar yapılması talimatını verdi. Son olarak İl Millî Eğitim Müdürü Coşkun Esen’e okullarla ilgili çeşitli talimatlar iletti.
Programın sonunda, aynı okuldan Fatih İlbay Şen, Eray Uluçay ve Hatem Ela Mangal da sırasıyla Vali Çiçek’in koltuğuna temsili olarak oturdular.
Vali Gökmen Çiçek, öğrencilerin aileleriyle telefonla görüşerek teşekkürlerini iletti ve tüm dünya çocuklarının 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutlayarak öğrencilerle yakından ilgilendi.






