Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Bilecik İl Başkanı İbrahim Bağ ve Pazaryeri İlçe Başkanı Vedat Çora, Pazaryeri Belediye Başkanı Zekiye Tekin’i makamında ziyaret etti. Gerçekleşen ziyarette, birlik ve beraberlik mesajları verilirken, Cumhur İttifakı’nın yereldeki güçlü iş birliği bir kez daha ön plana çıkarıldı.
Pazaryeri’nde Uyumlu Yönetim Anlayışı
MHP İl Başkanı İbrahim Bağ, ziyaret sonrası yaptığı açıklamada, Pazaryeri’nde sergilenen uyumlu yönetim anlayışına dikkat çekti. Bağ, “Pazaryeri’nde Cumhur İttifakı’nın sahaya yansıyan güçlü birlikteliğini görmekten büyük memnuniyet duyduk. Belediye Başkanımız Sayın Zekiye Tekin’in ilçeye kazandırdığı hizmetleri yakından takip ediyoruz. Vatandaş odaklı, istişareye dayalı bu yönetim anlayışı örnek teşkil etmektedir. Milliyetçi Hareket Partisi olarak, ilçemizin gelişimi için üzerimize düşen her türlü desteği vermeye devam edeceğiz,” ifadelerini kullandı.
Başkan Tekin: “Omuz Omuza Çalışmaya Devam Ediyoruz”
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Zekiye Tekin ise Cumhur İttifakı vurgusunu yineleyerek, “Cumhur İttifakı ruhuyla, omuz omuza çalışmaya devam ediyoruz. Milliyetçi Hareket Partisi İl Başkanımız Sayın İbrahim Bağ ve İlçe Başkanımız Sayın Vedat Çora’yı; İlçe Başkanımız Sayın Yaşar Karabey ve kıymetli Belediye Meclis Üyelerimiz Selami Özdil, Özcan Özkar, Ünal Çora ve Büşra Kanat ile birlikte misafir ettik. Nazik ziyaretleri ve hoş sohbetleri için başkanlarımıza teşekkür ediyor, birliğimizin daim olmasını diliyoruz,” şeklinde konuştu.
Birlik Mesajı Güçlendi
Gerçekleşen bu anlamlı ziyaret, Pazaryeri’nde Cumhur İttifakı’nın güçlü dayanışmasını bir kez daha gözler önüne sererken, yerel yönetim ile siyasi teşkilatlar arasındaki koordinasyonun artarak süreceği yönünde güçlü bir mesaj verdi.






