By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Kabul Et
  • Arşiv
  • İlgi Alanlarını Özelleştir
  • Kaydedilen Haberler
  • Künye
Okuma: Çiftçi, birim müdürleriyle bir araya geldi
Paylaş
Marmara Hayat
Bildirimler
Son Haberler
SİNOP NÜKLEER SANTRALİ İÇİN GÜNDEMDEKİ CANDU TEKNOLOJİSİ NPPES’TE TANITILACAK
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
Kocaeli’de her cenaze insan onuruyla defnediliyor
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
Başkan Büyükgöz Gebze’yi Uluslararası Platformda Temsil Ediyor
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
Mavi Bayraklı plajlar, denetimden başarıyla geçti
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
Darüşşafaka, Dünyanın En İyi Okulu Ödülleri’nde finalde!
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
  • Aile-Sağlık
  • cinayet
  • Dünya
  • Eğitim
  • Ekonomi Haberleri
  • Flash Haber
  • Gündem
  • Kültür
  • Önemli Haber
  • Siyaset
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yurtiçi
Okuma: Çiftçi, birim müdürleriyle bir araya geldi
Paylaş
Yazı Botunu: Aa
Marmara HayatMarmara Hayat
Haber Ara
Mevcut bir hesabınız var mı? Kayıt olmak
Bizi takip et
© 2022 AKTOR Bilişim. Marmara Hayat. Tüm Hakları Saklıdır. İzinsiz Kopyalanamaz.
Marmara Hayat > Blog > Gündem > Çiftçi, birim müdürleriyle bir araya geldi
GündemTüm HaberlerYurtiçi

Çiftçi, birim müdürleriyle bir araya geldi

yonetim
Son güncelleme: 2024/11/08 at 11:54 AM
Yazar: yonetim 1 Min Okuma
Paylaş
Paylaş

Çiftçi, birim müdürleriyle bir araya geldi

 

Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, birim müdürleriyle bir araya gelerek toplantı gerçekleştirdi. Toplantı hakkında açıklamalarda bulunan Başkan Çiftçi, “Her bir birimimizin katkılarıyla daha yaşanabilir bir ilçe için çalışmaya devam ediyoruz” dedi.

İstişareye büyük önem veren ve ekip arkadaşlarıyla düzenli olarak bir araya gelerek fikir alışverişinde bulunan Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, güne birim müdürleriyle toplantı yaparak başladı. Mesai arkadaşlarıyla buluşan Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, belediyedeki birim müdürleriyle toplantı gerçekleştirerek ve yapılan çalışmalar hakkında fikir alışverişi yaptı. Hizmet kalitesini yükseltmek adına yapılan çalışmalarla ilgili kapsamlı bir değerlendirme toplantısı gerçekleştiren Başkan Çiftçi, konu hakkında şunları dile getirdi; “Hizmet kalitemizi yükseltmek ve halkımıza daha güzel bir hizmet sunmak amacıyla birim müdürlerimizle kapsamlı bir değerlendirme toplantısı yaptık. Her bir birimimizin katkılarıyla daha yaşanabilir bir ilçe için çalışmaya devam ediyoruz.”

Bunu da beğenebilirsin

SİNOP NÜKLEER SANTRALİ İÇİN GÜNDEMDEKİ CANDU TEKNOLOJİSİ NPPES’TE TANITILACAK

Kocaeli’de her cenaze insan onuruyla defnediliyor

Başkan Büyükgöz Gebze’yi Uluslararası Platformda Temsil Ediyor

Mavi Bayraklı plajlar, denetimden başarıyla geçti

yonetim Kasım 8, 2024
Bu haberi paylaş
Facebook Twitter Email Yazdır
Önceki Haber Büyükşehir zabıtası bozuk ürünleri imha etti
Sonraki Haber Büyükşehir, Mısır’dan iki ödülle döndü
yorum Yap

Bir yanıt yazın Yanıtı iptal et

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Gelişmeler

SİNOP NÜKLEER SANTRALİ İÇİN GÜNDEMDEKİ CANDU TEKNOLOJİSİ NPPES’TE TANITILACAK
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
Kocaeli’de her cenaze insan onuruyla defnediliyor
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
Başkan Büyükgöz Gebze’yi Uluslararası Platformda Temsil Ediyor
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
Mavi Bayraklı plajlar, denetimden başarıyla geçti
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
//

Marmara Hayat – Hayata Dair

Kurumsal

  • Arşiv
  • İlgi Alanlarını Özelleştir
  • Kaydedilen Haberler
  • Künye

© 2022 Tasarım: AKTOR Bilişim. Tüm Hakları Gizlidir. Kaynak Gösterilmeden Kopyalanamaz.

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Okuma listesinden kaldırıldı

Geri Al
Welcome Back!

Sign in to your account

Şifreni mi unuttun?