By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Kabul Et
  • Arşiv
  • İlgi Alanlarını Özelleştir
  • Kaydedilen Haberler
  • Künye
Okuma: Zabıtaya etkili iletişimin püf noktaları anlatıldı
Paylaş
Marmara Hayat
Bildirimler
Son Haberler
Çikolata Festivali’nde LÖSEV & LSV Dükkandan Kalplere Dokunan Lezzetler
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
M1 METRO HATTININ VİYADÜKLERİ DEPREME KARŞI GÜÇLENDİRİLİYOR
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
Çek Öğrenciler Mersin’de
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
Büyükşehir, yüzde 50 hibeli 16 bin tavuk dağıttı
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
Alevlerin ortasında bir damla hayat
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
  • Aile-Sağlık
  • cinayet
  • Dünya
  • Eğitim
  • Ekonomi Haberleri
  • Flash Haber
  • Gündem
  • Kültür
  • Önemli Haber
  • Siyaset
  • Spor
  • Teknoloji
  • Yurtiçi
Okuma: Zabıtaya etkili iletişimin püf noktaları anlatıldı
Paylaş
Yazı Botunu: Aa
Marmara HayatMarmara Hayat
Haber Ara
Mevcut bir hesabınız var mı? Kayıt olmak
Bizi takip et
© 2022 AKTOR Bilişim. Marmara Hayat. Tüm Hakları Saklıdır. İzinsiz Kopyalanamaz.
Marmara Hayat > Blog > Gündem > Zabıtaya etkili iletişimin püf noktaları anlatıldı
GündemTüm HaberlerYurtiçi

Zabıtaya etkili iletişimin püf noktaları anlatıldı

yonetim
Son güncelleme: 2024/05/24 at 2:00 PM
Yazar: yonetim 1 Min Okuma
Paylaş
Paylaş

Vatandaşlara sunulan hizmetlerin kalitesini arttırmaya yönelik adımlar atan Büyükşehir, zabıta personeline ‘etkili iletişim’ konusunda seminer verdi

Zabıtaya etkili iletişimin püf noktaları anlatıldı

Kocaeli halkının huzuru, refahı ve sağlığı için 7/24 görev yapan Büyükşehir Zabıtası, vatandaşlara daha iyi hizmet verebilmek adına sürekli kendini yeniliyor. Bu kapsamda Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanlığı, hizmet içi eğitim kapsamında personele “etkili iletişim”, “öfke kontrolü” ve “problem çözme” konusunda seminer verdi. Zabıta Dairesi Başkanlığı Eğitim Salonu’nda düzenlenen seminere Zabıta Şube Müdürlüğü ve Trafik Zabıta Şube Müdürlüğü personeli katıldı.

VATANDAŞLA KALİTELİ İLETİŞİM
Zabıta Şube Müdürü Faruk Tarı tarafından verilen eğitimde etkili iletişimin önemi anlatıldı. Gerçekleştirdiği sunumla doğru iletişimin püf noktalarını anlatan Tarı, vatandaşla olan iletişimin kaliteli hale getirilmesini isteyerek, personelden daha özverili çalışmalarını istedi. Büyükşehir Zabıta Dairesi Başkanlığı’nda eğitimlerin periyotlar halinde devam edeceği belirtildi.

 

Bunu da beğenebilirsin

Çikolata Festivali’nde LÖSEV & LSV Dükkandan Kalplere Dokunan Lezzetler

M1 METRO HATTININ VİYADÜKLERİ DEPREME KARŞI GÜÇLENDİRİLİYOR

Çek Öğrenciler Mersin’de

Büyükşehir, yüzde 50 hibeli 16 bin tavuk dağıttı

yonetim Mayıs 24, 2024
Bu haberi paylaş
Facebook Twitter Email Yazdır
Önceki Haber Çayırova’da okuma-yazma kursları devam ediyor
Sonraki Haber Başkan Büyükakın: Birlikte daha çok çalışacağız
yorum Yap

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Son Gelişmeler

Çikolata Festivali’nde LÖSEV & LSV Dükkandan Kalplere Dokunan Lezzetler
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
M1 METRO HATTININ VİYADÜKLERİ DEPREME KARŞI GÜÇLENDİRİLİYOR
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
Çek Öğrenciler Mersin’de
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
Büyükşehir, yüzde 50 hibeli 16 bin tavuk dağıttı
Gündem Tüm Haberler Yurtiçi
//

Marmara Hayat – Hayata Dair

Kurumsal

  • Arşiv
  • İlgi Alanlarını Özelleştir
  • Kaydedilen Haberler
  • Künye

© 2022 Tasarım: AKTOR Bilişim. Tüm Hakları Gizlidir. Kaynak Gösterilmeden Kopyalanamaz.

Join Us!

Subscribe to our newsletter and never miss our latest news, podcasts etc..

[mc4wp_form]
Zero spam, Unsubscribe at any time.

Okuma listesinden kaldırıldı

Geri Al
Welcome Back!

Sign in to your account

Şifreni mi unuttun?