P&G Türkiye’nin
Engelleri Kaldıran İlk “Erişilebilir”
Reklam Filmi Yayında
P&G Türkiye, “Sevgi Her Kapıyı Açar” diyerek 35. yılını kutladığı
reklam filmini işitme ve görme engellilere yönelik hazırladığı “erişilebilir” versiyonları ile yayınladı.
35’inci yaşını “Sevgi Her Kapıyı Açar” söylemini vurguladığı reklam filmi ile kutlayan P&G Türkiye, şimdi de görme ve işitme farklılığına yönelik hazırladığı ilk “erişilebilir” filmiyle tüm Türkiye’de yayında. Kişisel bakım ve temizlik ürünlerinde 20 markasıyla Türkiye’deki her 10 evin 9’unda en az bir ürünüyle bulunan P&G Türkiye, topluma katkı projeleriyle de kalplere dokunuyor. Hem ürünleri hem de sevgi ve iyilik hareketleriyle hayatı iyileştirirken, “eşit” ve “erişilebilir” olmayı odağına alıyor.
35 yıldır sevgiyle kapıları açıyor
P&G Türkiye son iki yılda 30’dan fazla iş ortağıyla 42 sevgi ve iyilik hareketine imza attı ve “Sevgi Her Kapıyı Açar” diyerek hazırladığı reklam filminde bu iyilik hareketlerinden bazılarını ekrana taşıdı. Şimdi de aradaki tüm engelleri kaldırma hedefiyle filmin “erişilebilir” versiyonlarını yayınladı. Pantene ile kanserli hastalara peruk bağışı, Prima ile Prematüre bebek bezi bağışı, Fairy ile Boşa Harcama projesi ve Orkid ile Oyuna Devam projesi çalışmalarının vurgulandığı reklam filmi, görme ve işitme engellilere yönelik versiyonları ile ekranlarla buluştu.
“Farklılıklarımızın gücüne inanıyoruz”
Reklam kampanyası hakkında bilgi veren P&G Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı Dr. Onur Yaprak, P&G’de çeşitliliği, eşitliği ve kapsayıcılığı odağa alarak herkesin eşit temsil edildiği bir dünya için çalıştıklarını ifade etti. Yaprak, “P&G’de farklılıklarımızdan doğan çeşitliliğin en büyük zenginlik olduğuna inanıyor ve ‘Eşit Görüyoruz’. Eşitsizliği yaratan boşlukları tespit edip bu eksiklere hizmet edecek stratejiler geliştiriyoruz. Bu yaklaşımdan yola çıkarak hazırladığımız ilk erişilebilir reklam filmlerimizi paylaşmaktan dolayı da mutluluk duyuyoruz” dedi. Dr. Onur Yaprak, “Filmimizin görme ve işitme engellerine yönelik iki versiyonunu hazırladık. Markalarımızın iletişiminde daha kapsayıcı deneyimler sunmak önümüzdeki dönemde en önemli odak noktalarımızdan olacak. Farklılıklarımızın gücüne, ortak değerler ve amaçlarla bir araya geldiğimizde yaratabileceğimiz etkiye inanıyoruz. Bunu gerçeğe dönüştürmek için kararlı bir şekilde çalışıyoruz” diye konuştu.