İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, belediyenin kendi asfalt plentini ve parke taşı üretim tesisini bu yaz hizmete alacağını duyurdu. Hürriyet, dışa bağımlılığı azaltacak yatırımlarla daha tasarruflu ve güçlü bir belediye yapısı oluşturduklarını belirtti.
İzmit Belediye Başkanı Fatma Kaplan Hürriyet, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla İzmit Belediyesinin yeni üretim yatırımlarını kamuoyuyla paylaştı. Başkan Hürriyet, belediyenin kendi asfalt plentini ve parke taşı üretim tesisini yakında hizmete alacağını ifade ederek, “Az para çok iş” anlayışıyla dışa bağımlılığı azaltacak önemli adımlar attıklarını vurguladı.
Başkan Hürriyet, kendi asfalt plenti ve parke taşı üretim tesisinin bu yaz faaliyete geçeceğini duyurarak, şunları söyledi: “Geçen dönemde olduğu gibi, bütün kamyon ve iş makinelerimizi satın aldığımız, aşevimizi açtığımız gibi ekipmanları kendi bünyemize katarak birçok işi öz gücümüzle yaptığımız gibi, bu yıl da dışa bağımlılığımızı azaltmak için yine çok önemli adımlar atıyoruz.”

Vatandaşın verdiği emaneti en iyi şekilde kullanma gayretinde olduklarını ve halkın parasını daha tasarruflu harcamak için sürekli çalıştıklarını belirten Başkan Hürriyet, bu konudaki ciddi çabalarını dile getirdi.
“KREDİ KULLANMADAN ARAÇ ALIYORUZ”
Yeni yatırımların devam edeceğinin altını çizen Hürriyet, “Artık kredi bile kullanmadan araçlarımızı satın alır hale geldik. Bu tasarruflarla her yıl ekonomik disiplinimiz daha da artıyor. Bu sayede daha çok üretebilen ve belediyemize daha çok mal kazandıran hamleleri de yapabiliyoruz çok şükür. Nasıl çabaladığımızı zamanla tüm kentimiz görecek” şeklinde konuştu.






